Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Materiály do výuky
Vyhledat
Hledání dle struktury RVP
Verze RVP:
Všechny
RVP (do 2024)
RVP revidované (od 2025)
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -
- žádné -
tělesné postižení
zrakové postižení
sluchové postižení - v komunikaci preferují český jazyk
sluchové postižení - v komunikaci preferují český znakový jazyk
vady řeči
mentální postižení—lehké
mentální postižení—střední
mentální postižení—těžké
MP a další postižení
kombinace postižení tělesných, smyslových a vad řeči
autisté/děti s autistickými rysy + další postižení
autismus
dyslexie
dysortografie
dysgrafie
dyskalkulie
poruchy pozornosti a vnímání
z odlišného sociokulturního prostředí
z cizojazyčného prostředí
Filtrovat
Smazat filtr
Všechny filtry
Zvolené filtry
Materiály s klíčovým slovem
slova
Materiály
(16)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu materiálu
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
16
položek
Zpět
1
2
Další
základní vzdělávání
26. 10. 2011
0x
9489x
Slovní skládačky
Jednotlivé kartičky vystříhejte a děrovačkou udělejte dírku nahoře. Pak je svažte nebo spojte patentkou a nechte žáky…
základní vzdělávání
12. 8. 2010
0x
2895x
KUFR - elektrický proud
Hra KUFR procvičuje a upevňuje schopnosti vyjadřovat fyzikální pojmy z tématu elektrický proud (8. ročník) vlastními…
základní vzdělávání
12. 8. 2010
0x
3961x
Domino
Hra domino se slovy pro prvňáčky. Slova obsahují samohlásky (a, á, e, é, i, í, o, u, ů, y, ý) a souhlásky (m, p, l, s,…
základní vzdělávání
10. 8. 2010
0x
3494x
Rozvoj jazykového nadání II (Slabiky)
Zábavná forma rozvoje jazykového nadání žáků 1. stupně. Žáci sestavují z daných písmen jednoslabičná, dvojslabičná a…
základní vzdělávání
25. 11. 2009
1x
7516x
Úkoly pro šikulky
Pracovní listy zaměřené na čtení s porozuměním.
základní vzdělávání - těžké mentální postižení
16. 11. 2009
0x
7869x
Globální čtení - dominová řada
Žák si tvořením dominové řady fixuje metodou globálního čtení jednotlivá slova.
základní vzdělávání - lehké mentální postižení
11. 9. 2009
0x
3632x
Spojování barvy se slovem
V pracovních listech žáci přiřazují tiskacím písmem psaný text s označením barvy k danému barevnému poli. Lehčí…
základní vzdělávání
30. 7. 2009
0x
4677x
Tvoření slov 3
Pracovní list věnovaný tvoření slov - žáci nejdříve určí písmena, která se ve slovech opakují, a z nich pak vytváří…
základní vzdělávání
27. 7. 2009
0x
3482x
Tvoření slov 2
Žáci tvoří z uvedených písmen slova - tentokrát i s háčky a čárkami.
základní vzdělávání
17. 7. 2009
1x
5152x
Tvoření slov
Žáci z určených písmen tvoří slova - bez háčků a čárek.
základní vzdělávání
5. 5. 2009
0x
5286x
Čtení slov různé velikosti
Metodou globálního čtení žáci přiřazují do tabulky příslušná slova, která mají různou velikost a styl písma. Slova lze…
základní vzdělávání
3. 5. 2009
0x
4628x
Spoj obrázek se slovem
Žáci spojují obrázky zvířat, ovoce a zeleniny se slovy. Nejprve spojují obrázky se slovy s nápovědou, poté bez nápovědy…
Zobrazeno
12
z
16
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
Vložit materiál
Jak vložit materiál
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025