Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Materiály do výuky gymnázium Digitální stopy
Materiál do výuky

Digitální stopy

11. 11. 2009 gymnázium
Autor
Michal Černý
Věková skupina
16—19 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Digitální stopy představují jedno z velkých rizik v době nástupu Internetu. Jsou důsledkem běžných aktivit na webu a představují materiál, který může sloužit k získávání informací o uživatelích i krádeži identit. Materiál pojednává o vzniku, rizicích i možnostech předcházení nepříjemných následků, které s sebou přinášejí digitální stopy.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Prezentace
30.64 kB
Prezentace
Digitální stopy.odp
Prezentace
210.5 kB
Prezentace
Digitální stopy.ppt
Obsahuje
1x
Prezentace
1x
Prezentace

Hodnocení uživatelů

anna koubova
13. 11. 2009, 16:01
Myslím, že Váš DUM by na výbornou ocenilo i velké množství rodičů. Je stále mnoho těch, kteří ani netuší.....
Zdeněk Soukup
13. 11. 2009, 16:54
Osobně bych tento problém nezveličoval a vůbec ne adoroval. Osobně mám trochu problém s morální stránkou věci. Spíše bych toto téma postavil na tom, co všechno na internetu děláš a zda si jsi vědom následků svého jednání.
Je to, co děláš morálně dobré? A do jaké míry je on-line aktivita na webu shodná/rozdílná s reálným životem. Otázka, zda bys stejnou věc, kterou děláš na webu, udělal i v reálném životě, je mnohem důležitější, než to, že si jsi vědom své stopy na internetu.
Co si o tom myslíte?
anna koubova
13. 11. 2009, 21:51
To by mohl být námět na další DUM. Inspirace pro autora, nebo pro další autory. Co tohle téma založit v diskusích? Myslím, že by bylo zajímavé si sdělit zkušenosti. Sama bych něco málo měla, ale myslím, že by to nebyl komentář k tomuto DUMU, o kterém každopádně za týden na třídních schůzkách svého syna rodičům řeknu.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

kombinované

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

16—19

Týká se jazyka:

čeština