Prezentace popisuje postup při sčítání lomených výrazů. Podobnost se zlomky, určování společného jmenovatele, určování, kdy má výraz smysl. Řešené příklady k výkladu i procvičení.
Vhodné pro interaktivní tabuli.
Pane Hendrychu, to jste mě pobavil. Mě obecně baví učitelé, kteří mají pocit, že najdou manuál na všemoudrost, ve kterém bude vše...když na školeních slyším podobné otázky, ptám se sám sebe, jestli je opravdu jeden z cílů vychovat samostatně myslící lidi a jak se to v tom kterém případě povedlo. Já to asi říkám žákům pro vás špatně - totiž, že výsledky nejsou zdaleka tak důležité, jako cesta k nim. A ať nevěří výsledkům v učebnicích, které bývají špatně....
Děkuji asi na špatném místě, ale děkuji všem přispěvatelům zde na rvp.cz za inspirace do hodin!
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.