Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Pozor! Nacházíte se na testovací verzi webových stránek. Obsah zde není garantován a slouží pouze k testování.
Materiály do výuky základní vzdělávání Molekuly a chemické sloučeniny
Materiál do výuky

Molekuly a chemické sloučeniny

24. 2. 2009 základní vzdělávání
Autor
Mgr. Vlastimil Vaněk
Věková skupina
12—15 let
Speciální vzdělávací potřeby
- žádné -

Anotace

Prezentace vymezuje pojmy molekula a chemická sloučenina, klade důraz na čtení a určení počtu molekul, atomů v molekule a prvků ve sloučenině. Součástí učebního materiálu je pracovní list s autoevaluací, který je součástí žákovského portfolia. Žáci ho mohou vyplňovat individuálně, doporučuji však práci ve skupinách.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Pracovní list k prezentaci
34 kB
Dokument
Molekuly a chemické s loučeniny-pracovní l.doc
Pracovní list k prezentaci
15.57 kB
Dokument
Molekuly a chemické s loučeniny-pracovní l.odt
Prezentace
58.5 kB
Prezentace
Molekuly a chemické s loučeniny.ppt
Prezentace
23.74 kB
Prezentace
Molekuly a chemické s loučeniny.odp
Prezentace
66 kB
Prezentace
Molekuly a chemické s loučeniny II..ppt
Prezentace
26.72 kB
Prezentace
Molekuly a chemické s loučeniny II..odp
Obsahuje
1x
Dokument
1x
Dokument
2x
Prezentace
2x
Prezentace

Hodnocení uživatelů

Zdeněk Soukup
20. 3. 2009, 09:45
Děkujeme za upozornění na nesrovnalosti. Oslovili jsme autora, aby případné chyby opravil. Přesto si neodpustím komentář k Vašemu zhodnocení recenzentské práce. Myslím, že jste volil ne příliš vhodná slova, která se za zpětnou vazbu rozhodně považovat nedají. Každý člověk je omylný a může se stát, že něco přehlédne. V tomto případě jste tu vy uživatelé, kteří v rámci slušnosti mohou pomoci a s využitím komunitního prostředí korigovat a opravit případné nedostatky.
Zdeněk Soukup
23. 3. 2009, 10:53
Dobrý den. Je zajímavé, že spojujete svůj problém s reformou právě s tímto nepovedeným DUMem. Ano, aktivizační formy učení jsou jednou, nikoli jedinou věcí, kterou recenzent sleduje. Tento DUM vykazuje problémy v obsahové části. Ale chápu-li to správně, za kvalitu materiálu neručí jen recenzent, ale i autor DUMu. Podle všeho chybu udělali oba. Proto pořád nerozumím Vaší námitce. Recenzent byl samozřejmě také na chyby upozorněn a námitky přijal jako opodstaněné.
Zdeněk Soukup
24. 3. 2009, 10:25
Dobrý den, nerad bych vzbudil dojem, že nám je jedno jakou kvalitu DUMy mají. Myslím, že to je věc, na které musíme velmi zapracovat. V současné chvíli například připravujeme manuál pro recenzenty, který by měl obsahovat i určená kritéria kvality, kterými se budou recenzenti řídit. Podobná "příručka" bude nabídnuta i autorum, tak aby se orientovali v tom, co je kvalitní DUM. Proto i moje reakce, která míří nejen na recenenty, což je náš díl práce, ale i na autory, kteří musí sami na kvalitě DUMů pracovat.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Druh interaktivity:

aktivita

Cílová skupina:

žák

Věková skupina:

12—15

Týká se jazyka:

čeština