Rád bych zde tlumočil nikoliv ojedinělé názory učitelů: DUMů je publikováno příliš mnoho a špatně se v nich hledá nějaký kvalitní. Přimlouval bych se za DUMy, které jsou didakticky tvořeny podobně, jak naznačuje Ondřej Hausenblas - tedy tak, aby zholedňovaly aktuální didaktické poznatky (např. zde z oblasti čtenářské gramotnosti)... Možná by stálo za to inovativní (didakticky kvalitní) DUMy nějak vyčlenit a odlišit je od klasických cvičení, kterých jsou plné učebnice. To není výtka k tomuto konkrétnímu DUMu. Spíš příspěvek do oběcnější diskuze. Problém kvantita versus kvalita je hlavním problémem internetového obsahu jako takového - specializovaný web pro učitele by měl zprostředkovávat jen opravdovou kvalitu. Viz i námitky kolegy Melichara k chemii...
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.