Jedná se o výukovou prezentaci doprovázenou otázkami, úkoly, spoustou schémat, obrázků a odkazů na videa. Prezentace by měla sloužit jako obrazová a textová podpora k výuce vzácných plynů. Vhodná je i pro maturanty z chemie či pro přípravu žáků k přijímacím zkouškám nebo na různé soutěže. Je doporučena pro 1 vyučovací hodinu.
také už delší dobu polemizuji se způsobem on-line komunikace pana Melichara. Asi bych na jeho místě volil méně konfrontační tón. Všem přece jde o stejnou věc, a tou je kvalita příspěvků.
Na jeho otázku: "Je schéma destilace vzduchu (obr. 12) opravdu destilace zkapalněného vzduchu?", ale musím odpovědět za autorku, že nikoliv. Podle všeho jde o schéma metody zkapalňování vzduchu, nikoliv tedy o popisovanou destilaci.
Ad Argon. K získání podkladů k využití Argonuv potravinářství lze ta použití Goole překladu dohledat například ZDE.Argon má své pevné místo i tím, že je zařazen mezi pověstné ÉČKA pod označením E938!
Ad. Vodivost. Zde měl asi pan Melichar na mysli doplnění slova tepelná vodivost (viz. ZDE a ZDE)?
Pane Melichare, při komunikaci on-line doporučuji používat stejná pravidla, která jste se jistě naučil například v tanečních. Než začnete hodnotit kvalitu práce, uvědomte si, že ji vytvořil člověk! A nemluvě o tom, že se jedná o ženu! Nemluvě o tom, že mimo ilustrační obrázek, se zřejmě ani nejedná o chybu.
Váš komentář
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.